dimarts, 12 de juliol del 2011

Comprometre'ns

COMPROMETRE'NS


Després de veure l'article:
Els sindicats denuncien horaris maratonians i sense descansos al blog de CENTRE PENITENCIARI BRIANS-1, m'agradaria fer una crida al col·lectiu de presons.

Per la meva banda l'any passat em vaig negar a fer hores extres, com cada any he fet, però puc donar noms i cognoms dels 'sindicalistes' que van fer-les fins la sacietat l'any passat. Baixaven la cara quan se'ls deia que deixessin de fer-les, que es fes publicitat a la resta de la plantilla per a deixar-les de fer i de aquesta manera es faria pressió a l'administració per a que posessin a més gent. No escriuré cap nom per les següents raons:

A- L'administrador/a o administradors/és no publicaran aquest comentari i, si ho publiquessin, no vull que per culpa meva els serveis d'inspecció els cridin a declarar (encara que no m'estranyaria que els cridessin, la 'tordo' és molta 'tordo' sigui del sindicat que sigui, quan les seves dues neurones es troben i es barregen amb un Martini's Uff! surt l'explosió de glamur i llavors tota la seva gran inspiració és denunciar als companys).

B- Perquè estic fins als 'collons' que ens prenguin el pèl, perquè estic fins als 'collons' que es permetin el luxe de fer acusacions a la plantilla per dir el que pensa i el que sent, perquè estic fins als 'collons' que quatre gualdrapes, abraça-fanals, llepa-culs, grimpes i altra fauna beneïda, vulgui xuclar d'una vaca que ja té als pits molt secs i, perquè estic fins als 'collons' que nosaltres, els que ho sabem, no estiguem fent gens ni mica per evitar-ho.

El passat 8 de juliol CSI·F com és habitual en aquest sindicat, es despenja entonant el mea culpa oferint als interins ajuda. ARA?!, ara ja és tard cavallers i ho sabeu que és tard. Com la nota que vareu treure dels INFILTRATS, enviat sembla ser per un delegat vostre el passat 15 de juny del 2011, també sembla ser de joves i a través d'un correu electrònic amb remitent d'un tal: siverharley@hot il.com (no posaré el nom, ja he dit avanç que no ho faria, però també té nom fals, a més el de la Harley tothom sap qui és), que li preguntin a algun interí que ja no hi són amb nosaltres i estan al carrer com és venien els cursets, títols i a quant.
Que té a veure amb tot això, doncs bé la informació del correu era veraç i correcta, però el que no és correcte és, que després que l'emissor d'aquest correu s'adonés que ho havia enviat des del seu propi correu ho canviés per a què tots creguéssim que el correu pertanyia al de la moguda dels interins.
Quan es dóna una informació de manera particular està molt bé i no és discutible, però quan es dóna no vulguem dissimular l'origen.
El que em sembla patètic és que aquest sindicat no hagi fet res de res per defensar als interins i no hagi abanderat un enfrontament en contra de l'administració i en contra de la resta dels sindicats. Això sí, ara fan el càntic de sirenes amb el MEA CULPA. Quina poca vergonya teniu senyors.

D'altra banda ningú es puja al púlpit i s'erigeix cap visible o portaveu d'un grup per a començar una revolució en contra d'aquests sindicats de pacotilla. Fa temps portem dient i amenaçant amb donar-nos de baixa dels sindicats, fem-ho, cap dels sindicats actuals se salva,

DONEM-NOS DE BAIXA SINDICAL JA!

El que tingui por per allò dels expedients, que no es preocupi, tan sols cal parlar amb una empresa d'assegurances sobre aquest tema i es planteja per al col·lectiu i si algú a més té por pel tema de la representació jurídica, també existeixen gabinets especialitzats pagant un petita quota anual, semestral, trimestral i/o mensual. Amb la gran diferència que el que vulgui fer una denúncia al 'caco' de torn, pugui fer-ho, no com està passant ara amb els sindicats, que tan sols és de

DEFENSA JURÍDICA

Cal reorientar-nos, reformar-nos de nou i fins i tot qüestionar-nos on volem arribar i que volem fer, en definitiva

COMPROMETRE'NS



Salut,
Carlos C.P.

PS:
Si aquesta nota es publica ja sabem que el tal 'silverharley' i el '2 %'
no són administradors d'aquest blog, encara que, mirat des d'un altre punt de vista aquest blog és molt més seriós que alguna pàgina web d'algun sindicat.
Ja m'he donat de baixa!

4 comentaris:

La tordo ha dit...

Aneu amb compte amb la tordo "àlies porqueta Peggy", que aquesta noia ha agafat per costum denunciar a treballadors que li cauen malament o que ella creu que parlen d'ella, es veu que és una costum que també té la seva amiga, la filla del director general que va denunciar a una educadora perquè no era de la seva corda....

Jo ja m'he donat de baixa dels sindicats, estic buscant una companyia asseguradora per fer els tràmits de cobertura d'expedients i assistència jurídica,ja que no em puc en fiar del sindicat que denuncia a companys...

Anònim ha dit...

El silverharley és un funcionari de joves que sempre està de baixa?

Anònim ha dit...

Acceso a la universidad por 500 euros....y pasando del D al c en B1 por la cara...y tanto......que sabemos por cuanto se vendían los cursos..

Anònim ha dit...

No entiendo por qué si teneis pruebas de eso no os vais al Juzgado de Guardia o dais públicamente nombre y apellidos... YA ESTA BIEN DE MASCARADAS!!!